Veckan som kommer


Såhär ser min vecka ut på ett ungefär. Har säkert missat något men det är ju inget ovanligt precis.
Ska nog ner i duschen nu och sedan plocka under lite kläder på rummet och sedan kommer pojken min, och det är fooootboll som står på schemat, såklart! :)
Ska verkligen försöka somna i tid idag också, vi båda börjar 08.30 imon men jag är ju gaaaanska morgontrött och kommer ha väldans problem med att gå upp.

Och jag är så sjuuukt peppad och taggad på att sitta och lyssna på information hela jävla dagen imorgon, ska bli jättekul. ironin flödar.
Någon som vill byta?


Kommentarer
Bodypalace säger:

Har någon inom din familj eller kanske vänner haft åsikter om ditt utseende? Klicka i ett alternativ som finns i undersökningsrutan längst upp till höger i bloggen =)

2012-06-13 | 14:41:09
Bloggadress: http://bodypalace.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback