Om man kunde spola tillbaka tiden

Jag hade kunnat ge så otroligt mycket för att få träffa dig igen.
Hade kunnat offra en kroppsdel för att få spendera lite tid med dig igen.
Kommer jag någonsin kunna sluta gråta av saknad till dig?
Kommer jag någongång kunna kolla på fotot som hänger bredvid min säng utan att känna att jag vill bryta ihop?
Jag önskar vi kunde spola tillbaka tiden, men ändå veta vad som hände och på något sätt kunna ändra det.
Jag kommer aldrig glömma allt skoj vi hittade på. Skulle inte byta bort det mot något i hela världen.
Jag vet en sak, som jag aldrig någonsin kommer att tveka på.
Du var den bästa morfarn man kunde önska sig!
Även fast du inte är med mig här på jorden så hoppas jag, och jag vill tro, att du är med mig överallt. ♥


Kommentarer
BALANSERAD säger:

Hoppas du mår bra! Tänkte bara kika in och berätta att jag, www.sameoldstories.blogg.se, har bytt blogg, och den nya är länkad i mitt kommentarsnamn. Hoppas du vill följa mig där istället! <3

2012-03-05 | 14:04:17
Bloggadress: http://balanserad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback