Ett litet paket

Goder kväller på er!

Jag är så otroligt förvånad över mig själv. Vaknade innan klockan ringde imorse, vilket var typ 08.30. Sedan låg jag och väntade ut tiden till 9 då klockan ringde och då vaknade även plutten till liv.
Gjorde mig iordning som vanligt och var ute i sån sjukt god tid, sedan skulle jag skriva ihop ett litet meddelande på fb att jag börjar ta emot kunder nu, och det tog oss så långt tid att formulera det så helt plötsligt fick vi kalasbråttom. Och plutten var världens snällaste idag som körde mig till jobbet så jag slapp ta bussen! :)

Har haft en jättelugn dag på jobbet i övrigt, har hunnit plugga supermycket! :)

Väl hemma stod där ett litet fint paket ifrån Req med lite saker som var missade i startkitet och sedan var där även en sån ställning med tippar, som jag beställt, som man kan ha och visa olika färger eller olika dekorationer.


Tippar som väntar på att få bli målade! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback