Jag lever, tro det eller ej

En vecka sedan uppdatering, starkt jobbat penpen!

Sist jag skrev var när vi hade varit på dekorationskurs som en liten extra kurs på utbildningen.
Och ja, lite lägesupdate då.
Jag har gått färdigt manikyrist utbildningen, nu är det plugg, plugg, plugg, plugg och åter Plugg som gäller för min del så jag klarar slutprovet i slutet av maj.
Jag har jobbat med Lilleman, som vanligt.
Jag har festat, som vanligt.
Jag har pratat med folk, som vanligt.
Jag har faktiskt bitit en person också, som vanligt ;)

Och läget just nu är att jag är sjuk, dödssjuk om jag får ge mig själv en diagnos.
Sitter just nu och väntar på att dom ska ringa från sjukhuset och ge mig en tid så jag kan få någon medicin eller vad fan som helst som gör att jag blir bättre för jag pallar inte mer.

Har lite inlägg på nagelfronten som ska upp och sedan efter sjukhusbesöket tänkte jag uppdatera er om vilken allvarlig, livsfarlig sjukdom det är jag har fått!

Så är läget små höns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback