Leo

Effektiv_tjej_91 checkar in.
Har fått supermycket vettigt gjort idag!

Gick upp vid 9 tiden och satte direkt i mina blåa linser eftersom jag skulle på kontroll senare så dom satt bra i ögonen och sånt.
Stack ner till banken och skaffade internetbank, ska lära mig betala räkningar nu också. hujjedamig...
Efter det vidare in till simrishamn. Var på synsam, beställde hem massa olika färgade linser så nu vet man aldrig vilken ögonfärg jag dyker upp med ;)
Var en sväng på arbetsförmedlingen också och snackade om att starta eget och sånt och asså deras regler vad gäller vilka dom ger starta eget bidrag till är sjuuuuka. Jag skulle nog vilja påstå att jag tycker väääldigt illa om arbetsförmedlingen över lag..
Var sedan en runda på Lindex och sedan en sväng på Jysk och handlade fler handdukar till salongen! :)

Och har även målat naglarna idag. Det blev ett rosa lack, såklart från REQ, och sedan svarta leopard fläckar på.



Gotta love att alla mina naglar brutits.....
Men det är bara till att ta nya tag och kämpa på med att få dom att växa ut igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback