Lycklig_tjej_91

Idag är en bra dag!
Idag är en sån jävla bra dag!

Vi har bokat biljetter till Johaaan Glaaaaans och vi äääälskar Johan Glans!
Det enda som får mig att bli ledsen i ögat är att det inte är förrän februari 2013, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!


Snart ses vi, min andra man!

Och över till något annat. Vaknade upp idag, döööförkyld! Man bara neeeeeeeeeeeeeeeej!
Var hos doktorn också idag och kollade halsen, tog sånt där äckligt jävla prov där dom kör ner en lång jävla tops till halsens ände och rotar runt där i ca 30 min. (ja på ett ungefär)
Får svar någon gång i veckan om där är något skumlich i halsen på mig eller ej.

Men men, den tiden den sorgen. Imorgon blir det inget jobb för min del eftersom det inte är någon höjdare att smitta ner lilleman precis. Så ska se till att bli frisk så jag kan jobba som vanligt på onsdag :)

Resten av dagen ska jag spendera med att vara jääääätttesjuk och jääääättegnällig. Får finbesök ikväll och då får man vara extra gnällig så man får lite tycka synd om känslor ;)
Och förutom gnällandet så ska vi kolla på bigbrother bland annat.
Ska bli galet spännande att se vem som åker ut ikväll!

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag blir färdig någongång ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback