Middagsdax

Idag har jag fått sköta mig helt själv eftersom mamms och papps är i Tyskland och handlar lite saft och sånt.
Har suttit och dekorerat massa naglar som även dom ska sättas upp i en tavelram som man kan ha och visa lite.
Har även hunnit med en runda till Komstad skor med Logris, wilma och casper.
Och sedan har jag även unnat mig att kolla på en film. Det blev "I taket lyser stjärnorna". Gaaalet längesedan jag såg den.

Helt plötsligt knackade det på dörren och där stod bangelang så fick lite sällskap i en halvtimme innan han var tvungen att sticka igen :) 

Och nu lagar jag maaat, men det kommer göra galet ont att äta eftersom jag har hostat sönder hela halsen..

Nu ska jag avnjuta min mat tillsammans med ett avsnitt av världens bästa serie, One tree hill! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback