My week



Såhär ser veckan ut för la Penny i stora drag.

För övrigt tror jag att min sjuka börjar gå på rätt håll. Är fortfarande förkyld som ett as men lider inte fullt så mycket längre.
Idag har jag mest tagit det lugnt. Har varit och handlat, varit på apoteket, varit ute och gått en runda med mamms.
Sedan kom pluttis hit en sväng också :)


Imorgon ska jag på samtal på Saltan i Ystad, men det berättar jag mer om imorgon efter jag varit där, men det handlar om naglar iaf :)

Nu närmar sig klockan 10 och då är det såklart bigbrother som gäller för detta herrskapet :)

Så godnatt på er ♥

Kommentarer
A N G E L I J N A säger:

allt bra ?:)

2012-05-08 | 11:28:53
Bloggadress: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback