Ny säng!

Igårkväll eller ja inatt typ, bestämde jag mighelt plötsligt för att jag skulle köpa ny säng.
Idag efter jobbet åkte vi till Jysk och köpte en säng som vi hämtar hem imorgon! :)
Soooom jag ska bre mig i den sängen, ska ligga på tvären, på rätten, upp och ner, ner och upp. ja ni fattar. 

Också får jag och sötnosen mer plats om nätterna också :)




Ni får en bild på sängen imorgon när den står på plats :)
Ska krama min säng hejdå hela natten inatt.

Nu ska jag kontrollera så jag har allt med mig inför imorgon, har manikyrkunder heeela långa dagen imorgon. Kommer vara hög på alla ångor när jag slutar..
Sedan blir det duschen, plugg, big brother, godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback