Hoppas att få bukt med detta nu..

På senaste tiden har ju ganska många av mina inlägg handlat om hur sjuk jag har varit osv. Denna veckan nådde det sin topp. Jag har hostat så jag slutat andas, jag har ont i hjärtat, ont i lungorna, förkyld, feber och allmänt ont överallt. Idag gav jag upp och farbror doktorn blev min utväg. Jag var inte infektionsfri direkt och nu sitter jag här med två olika mediciner.
Och detta innebär att jag får ställa in hela min helg också, alla planer jag hade får rinna ut i sanden. Hostar så jag får kramp så fort jag anstränger mig det minsta..

Dock finns det en väldigt positiv sak med denna hostan, och det är att mina magmuskler får sig rejält med träning, har träningsvärk deluxe..

Vad som är väldigt mycket negativt är att jag har fått ställa in mina kunder denna veckan och nu måste jag lägga all fokus på att bli frisk, för nästa vecka har jag fullt upp med kunder och kan inte hålla på att flytta på det mer och försöka pussla ihop det..  

Nu ska jag byta om till mjukiskläder och krypa ner under täcket och se på en film....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback