Skitkropp, skitorgan, skitalltihopa

 
Spenderade ytterligare en dag på sjukhus idag. Vet ni hur vidrigt det är att man som 20 åring får ligga och bli testad för hjärtinfarkt, propp i lungorna osv?? Jag är 20... Inte 70....

Har tagit alla sorters tester i världen idag tror jag. Allt ifrån blodprov lite överallt till lungröntgen till ekg prov och skit.
Har fått ytterligare 12 tabletter idag och jag hoppas verkligen att imorgon när jag vaknar ska jag börja kunna känna mig som en människa igen...  


Kommer aldrig förstå varför sjukhuset endast tillverkar sängar för kortväxta..?

Finafina pojkvän och finafina vänner som har varit så snälla när jag mest har velat lägga mig ner och gråta för jag inte orkar med detta mer.

Håll alla tummar och tår för att jag vaknar upp imorgon och har mindre smärtor i min kropp...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback