Dagens ena

Det är fortfarande en förkyld penny som kikar in och skriver. Det börjar dock gå på rätt håll nu. om bara halsontet kunde släppa också. tredje veckan med halsont (y)

Imorse var jag uppe med tuppen. försökte gå upp kvart över 8. Det gick inte. Och vid halv 9 började fillis: "godmorgon älskling" "dags att gå upp sötnos" "vakna nu gumman". Nu i efterhand är det en söt väckning men imorse var jag såå irriterad för jag var såå trött. Men upp kom jag.

Hade min första kund klockan 10, det blev ett par naturella naglar med ett svagt rosa lackgel över, väldigt naturligt och fint :)
Andra kunden var en fransk-kund som jag har börjat kalla dom ;)
Och såhär blev dom:
 
 
Nu tänkte jag vila en liten stund. Vid 19.45 kommer min syster och hämtar upp mig sedan ska vi köra till badmintonträning. Nu ramlade ni av stolen va. Universums lataste penny ska börja röra på sig igen!
 
Så mjukisbyxor på, ett avsnitt hem till gården och en gosig säng. perfekt!

Kommentarer
Lesthi säger:

Åh vad snyggt! Jag önskar jag kunde göra fransk manikyr snyggt.

2012-10-19 | 16:33:36
Bloggadress: http://lesthi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback