hur börjar man?

 
Okej, hur börjar man ett inlägg efter mer än en månads uppehåll? Heej! typ.
Anledningen till att jag inte har bloggat något på en månad är simpel, jag har inte varit mig själv och inte velat lägga energi på detta.
Filli åkte till Spanien och jag grät floder i ett dygn. Min trygghet var nu många många mil ifrån mig och så skulle det vara ett bra tag. Och jag hade inte lust till så jättemycket den månaden. Men efter hand flöt allt på som vanligt och månaden gick så oerhört snabbt och helt plötsligt var det den 5 april - hemkomsten för min älskling.
Jag skulle vilja uppleva mötet på centralen i malmö en gång till, bland det underbaraste jag varit med om.
Men tro inte att allting kunde flyta på, jag hade feber, var äckligt förkyld och orkade knappt stå på benen, men till Malmö skulle jag! Och väl i malmö är fillis tåg från kastrup försenat. såklart. Där satt jag. febrig och jävlig och bara såg hur tiden sköts fram mer o mer o mer.
Men det var det värt, för sekunden jag såg min bubbe var oslagbar. Folk kollade på oss och log när jag bara kastade mig över honom och tårarna rann. Sån lycka! ♥ 
Hela fredagen där kämpade jag med att hålla humöret uppe fast min kropp värkte och jag mådde så dåligt. Drack inget och åt inget och filli fick tvinga i mig vätska, låg bara och gnällde hela helgen och febern var vidrig. Man bara "välkommen hem hjärtat.."
Men nu är jag snart helt frisk. och jag trodde aldrig jag skulle säga detta, men jag längtar efter gymmet!
 
I övrigt kommer det ske en del förändringar i mitt liv, men det är inget jag kan prata om så mycket just nu. Ni får vänta och se helt enkelt. Men jag är nervös inför allt men jävligt taggad!

Och jag kommer även byta blogg. Här står så mycket saker i denna bloggen som jag inte vill relatera till mer och det är dags för en ny fräsch start!

Har ingen jättepassande bild till mitt inlägg, så ni kan ju få se vad våra tjafs handlar om i vårt förhållande. Ganska okej tjafs ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback