Lite sovmorgon

Torsdag morgon och jag sitter på tåget påväg till jobbet. Hade en timmes sovmorgon idag och det var väl behövligt. 
Jobbade supermycket igår, och så fort jag hade några minuter över satte jag mig och fixade mina egna naglar. Måste hinna göra nya på alla 10 fingrar innan onsdag då jag och älskling ska iväg två dagar, både för att fira hans 25 år dag och även för att ha lite avsked. 13 dagar kvar tills han åker och jag vill bara gråta när jag tänker på det... 
Idag har jag 3 kunder och hoppas hinna fixa åtminstone 3 naglar till idag på mig :) 
när jag kom hem från jobbet igår var det bara till att byta om till gymkläder och köra 1,5 timmes armträning. 
Och apropå armar, har fått ett sånt sjukt begär som jag knappt kan stå emot mer. Jag vill tatuera en sleeve på ena armen. Jag vill jag vill jag vill. Tror det är det att jag ser Tim hela dagarna och hans tatuerade armar och jag vill också! Och sedan träffar jag Nathalie och vad har hon då börjat göra? Jo en sleeve. Majj gaaadd vad snyggt det är!! 
 
funkar inte att lägga upp bilder för tillfället så ni får klara er utan. Nu ska jag sova lite på tåget innan jag är framme! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback