Då var ytterligare en helg förbi

I fredags spenderade jag min dag i salongen. Hade först josse som kund sedan gick vi ner på stan och lunchade. Då ringde pluttis och sa att han satt på salongen och drack kaffe med Tim, så fick vackert vandra tillbaka dit direkt när vi hade käkat. Satt och snackade med alla 3 en stund innan Filli var tvungen att sticka och jobba. Resten av eftermiddagen spenderade jag och Tim framför datorn och spelade spel och kollade youtubeklipp ;)
Filip fick omdömet :"han verkar bra din snubbe, stabil lixom" haha. vad han menade med stabil vet vi dock inte riktigt ;)
Sedan när Tims kunder kom vid 4 stack jag hemåt och hade en väldigt lugn och härlig fredagkväll liggandes i sängen med hem till gården och pretty little liars.
 
Igår var en läskig dag. Dags för första släktmiddagen med Filips släkt. Och jag är som en kameleont, anpassar mig efter sällskapet och miljön ;) Så fina lockar och snäppet mindre smink var det som gällde.
Hade detta varit för typ ett år sedan hade jag varit galet nervös, men eftersom jag har vuxit så otroligt mycket som människa och vågar så otroligt mycket mer så var det inte alls farligt :) Och det gick jättebra förutom att jag inleder hela kvällen  med att spilla champange på mattan. haha.
 
Idag har det inte blivit många knop gjorda, var hemma från filip vid 1 och sedan har jag i princip bara vilat och sedan tog jag ett ryck och dammsugade och plockade undan på rummet.
Nu ska denna bruttan ner och ställa sig i en varm dusch och invänta mitt hjärta.  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback