10 mars

Känns galet att skriva vilket datum det är. Det var nyss jul...?
Imorgon fyller min älskling år. 25 bast... 25.. gamla gubbe! ♥
 
Vi har haft en superbra söndag. Sov till 11.30, käkade frukost, la oss i sängen och vilade lite sedan köttade vi gymmet i 1,5 timme. Ser framemot den goa träningsvärken imorgon! :)
Efter gymmet somnade jag i fillis famn medan han spelade candy crush på min tele, är så sjukt trött alltid...
Sedan slog det oss att vi faktiskt bara har en dag kvar ihop sedan är det en månad ifrån varandra som gäller, vilket resulterade i massa kramar och tårar..
 
Nu är det bara det jobbiga avskedet kvar sedan är det bara att blicka framåt och längta. Nästa gång vi ses är vi inne en bit i april. Då är det vår.
 
Imorgon ska jag njuta av att vara ledig. Ska sova, och sedan får det bli en runda på gymmet till tror jag sedan blir det mys med födelsedagsgrisen ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback