Sista listan på ett bra tag nu

39 Frågor om din kärlek.

1. Vad heter han/hon?

Christopher Bergman

2. Hur gammal är han/hon?
19



3. När träffades ni sist?
förra helgen



4. Är han/hon snygg?
vrålhet ;)



5. Brukar han/hon färga håret?
nejnej



6. Vilka färger har han/hon haft?
hmm. typ svart vet jag. sedan blond när han var liten. också den har han nu



7. Vad har han/hon för parfym?
vet inte vad den heter, men den är mums



8. Är han/hon galen?
dygnet runt.



9. Vad är erat första minne?
hmm, jag vet inte



10. Har ni många minnen ihop?
börjar bli fler och fler



11. Vart bor han/hon?
kungsbacka :(


12. Har ni varit utomlands tillsammans?
nej, inte än ;)



13. Är du avundsjuk på honom/henne?
skoooja inte, vem vill inte vara efterbliven lixom? ;)



14. Vad heter hans/hennes syskon?
Carro



15. När träffades ni första gången?
Tja förra året ngn gång i Simrishamn


16. Hur träffades ni?
jadu, kul fråga.



17. Vad går han/hon på för sporter?
Inga



18. Vad kan han/hon göra på helgerna?
vara med miiiig


19. Vad brukar han/hon göra efter skolan?
nörda sig eller prata med mig


20. Har ni pussats?
nej!



21. Brukar ni säga att ni älskar varandra?
Nopenope, inte än.


22. Har han/hon fräknar?
Nej



23. Har ni kollat på film någon gång?
Jo det har la hänt



24. Har ni bråkat någon gång?
Bråkat.. nej.
tjafsat ja.


25. Har ni skrattat tills ni gråtit?
antagligen.



26. Har du sett han/hon gråta?
Nej



27. Vad gjorde du då?
-



28. Har du sett han/hon vara riktigt arg?
Nej, har bara pratat med honom i tele när han varit arg



29. Har han/hon sett dig gråta?
Jupp,



30. Vad ska ni göra i sommar?
jadu, antagligen träffas lite sedan drar vi till Grekland. ;)


31. Har han/hon svikit dig någon gång?
Nej det tycker jag inte (:



32. Har ni pratat i telefon någon gång?
mjoo, det kan nog ha hänt några gånger



33. Vad skulle du göra om han/hon dog?
Det vill jag inte ens tänka på




34. Kommer ni känna varann om 10 år?
mm hoppas på det



35. Vad är det bästa med honom/henne?
finns massor



36. Vad skulle du vilja att han/hon ändrade på?
kanske bli lite mer snäll åt mig? ;)

37. Skulle du ge honom/henne pengar om du vann 1 miljon?
HA! aldrig i livet =D



38. Hur ser hans/hennes klädstil ut?
jadu, som vilken annan vanlig kille skulle jag tro


39. Vill du att han/hon ska kopiera detta och skriva om dig?
Jaaaaa gör det berra. gör det. eller inte (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback