Helt slut!

Min morgon började med barnpassning i 2,5 timmar. Och när jag var där så ringde mobilen, så ser jag att det är resursenheten, tänkte att "jaha nu blir det inget jobb idag"
Och precis som jag gissat så hade dom från Svarte ringt och sagt att dom knappt hade några barn så dom behövde ingen vikarie, men fick ett annat jobb istället. Nämligen på ett fritids, så hela eftermiddagen har jag varit igång med fotboll, lekar och allt vad det innebar.

Har haft riktigt kul idag, men nu ligger jag här i sängen, totalt utslagen.

Kommer bli en mycket lugn kväll. Christopher kommer väl hit om en timme ungefär. Och det blir talang, vampire diaries och kanske så ska det låta om det är roliga personer med.

Nu ska jag starta nästa avsnitt av Andra avenyn, hela början finns ute på youtube så har kollat ungefär 14 avsnitt nu, som jag älskade det programmet när det gick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback