En vecka kvar

Jag har väntat så länge. Och om en vecka är det äntligen dags. Penny blir 18!!

På fredag blire fest för släkten. Och då äre även Idol-final så det blir till att ha en tv bland folket också.
Sedan på lördag blire mat och förfest här med 15 pers. Sedan drar vi vidare till Ystad och har allmänt roligt.
Och min dag ska bli bra. punkt slut!
förberedelserna är i full gång. och jag längtar ihjäl mig!



har ett helt hus att städa ja... När ska hon hinna med det undrar jag?

aja, fy fan vad jag längtar!

Kommentarer
ninna säger:

calle, din släkting? fan vad nice!!!! snubben är as skön, önska han all ära och lycka till ;) det skulle vara riktigt härligt att känna någon som han. haha.

2009-12-05 | 22:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback