Nattens dröm

Inatt drömde jag att jag och några kompisar var på Liseberg, dock såg inte sakerna ut som det gör på Liserberg. Hur som helst så skulle vi åka en berg- och dalbana, och i en nerförsbacke så släppte halva vagnarna från spåret och flög högt ovanför, tillslut landade dom på spåret igen och färden fortsatte.
Rättsom det var, var vi tvunga att stanna för ett tåg, och då av någon konstig anledning körde jag berg och dalbanan och broms pedalen hade slutat fungera. Vi la då i handbromsen, men rullade ändå bakåt. Tillslut körde tåget förbi och färden fortsatte av sig själv.
När vi hade åkt färdigt sprang vi bort till dom som hade hand om karusellen och sa att dom måste stoppa karusellen för att den släpper från spåret. Svaret vi fick från killen var att det antagligen var för att fåglarna sätter fast massa tunnbrödsrullar på spåret. (jag jobbar för mycket om jag drömmer om tunnbrödsrullar!!!)
Så den här killen skulle klättra upp på spåret och tvätta av den så skulle det tydligen funka som normalt igen.


Det var min sjuka dröm. 


förövrigt så har både jag och Krillis fått sms om att våra pass är färdiga. Så vi ska göra oss iordning nu och hämta mitt pass. Heeeemska syn. usch.




Kommentarer
~ƒαтιмαѕωαяу § säger:

Hej tänkte fråga om du ville hjälpa mig vinna en tävling? de enda du behöver göra är att rösta:

PÅ MIG HÄR NR 4 http://vafanskavihetaa.blogg.se/2010/august/-finalister.html#comment

1 RÖST BETYDER <3

2010-08-13 | 02:42:19
Bloggadress: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback