Bråk med elgiganten

Som jag har skrivet innan har jag ju köpt ny mobil. en xperia x10. Efter 8 dagar lämnade jag in den på service för den funkade inte som den skulle. Fick tillbaka den i måndags, och dom hade inte reparerat den och den funkade fortfarande inte. Jag såg ju blixtar så arg jag kände mig.

Idag var det dags att bråka med elgiganten. Jag och papi tog på oss hårdhandskarna och begav oss mot ystad. Vi fick prata med tre olika människor och nu har vi blivit lovade att om den inte var bra efter denna servicen så skulle jag få en ny. Och dom i affären har intygat till service killarna att dom har sett att där är fel på den. så nu får vi se vad som händer.

Men jag är sjukt irriterad över att jag inte får ha min mobil. Köpte mobilen den 12/11, alltså har jag inte ägt den i en månad ensengång, och detta är andra gången den är inne på service, bra jobbat!!

Hur som helst, har precis gjort mig iordning, sitter och väntar på louisengrisenfisen. Vi ska bege oss in till simrishamn och fira Freddie :)

Nu kommer apan, haaajpooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback