Min dag i punkter

- gick upp olagligt tidigt, 05.45 för att bege mig mot Skåne med tåget 07.00
- Självklart blir det tekniska problem med tåget så vi får byta tåg i helsingborg.
- Blev hämtad av Louisefisgris i Ystad, våra planer gick inte som planerat, vi hann bara till sjukhuset
- Min hand ser verkligen inte bra ut, efter lite åsikter från mor och en doktor hamnade jag på akuten.
- Väntetid, väntetid och väntetid. 3 timmar på akuten, vet inte om jag missuppfattat ordet akut?
- Nålstick i halva högra armen, smärta! blodprover och andra prover till höger och vänster.
- Plågad utav en doktor som skulle ta bort allt äckligt jag har fått på mina skruvar i handen.
- Fick verkligen konstaterat att jag är ett speciall fall, doktorn blev överlycklig för det just var hon som fick ta hand om mig, dom fightas för dom udda fallen.
- Doktorbesöket resulterade i 10 dagars pencillin och någon vätska att tvätta saken med.
- Elgiganten, hämtade min mobil som hade varit på lagning, bara det att dom tyckte den funkade så dom hade inte gjort ett skit, tack.
- hem, middag, läsa bloggar och prata i telefon.
- Ung och Bortskämd
- leka med mobilen innan läggdags nu.

Och förresten, har inte skrivet vad det är som hänt med min hand, men som sagt har jag ju blivit opererad och har lite skruvar och en ställning i handen. Denna har nu blivit informerad (haha jag är verkligen supertrött, menar såklart infekterad!), jag har en jättesvullen hand och massa äckliga saker.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback