Fäärgar håret

När man inte har något att göra kan man alltid färga håret. Och det funkar även om man egentligen har vettigare saker att göra, för det gör jag. Nu när färgen är i ska jag kolla runt på lite saker till vårt projektarbete som ska genomföras på torsdag och vi har inte planerat så jävla mycket precis. :P sånt som händer.

Imorgon äre nog onsdag ja och då äre först skola, sedan slutar vi egentligen 12.20 men vi får vackert sitta kvar och slita med projektarbetet så länge det behövs.
Sedan ska jag hem och börja fixa lite inför min kungsbacka tripp. För på Fredag åker jag och Antooon upp till min Christopher i Göteborg. eller ja utanför göteborg om det nu ska vara så jäkla noga. (:

Men nu har jag vettigare saker att göra har jag hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback