Lördag och risketta

Igår fick jag förfrågan om att passa sötnosarna som jag gör ibland, och hur mycket jag än bara ville skriva att jag kunde så hade jag ju risketta planerat så fick tyvärr säga nej. Lite tråkigt faktiskt.
Igår kväll roade jag mig med att msn:a med en jäkla massa folk, sedan avslutade jag min kväll med att berätta lite saker för mimsilimsi, sedan blev det godnatt till christopher sedan somnade jag.

Och jag har insett en sak, allt detta som hänt är egentligen jävligt bra, jag har fått reda på exakt vilka som snackar skit, vilka som ljuger och vilka som absolut inte går att lita på trots att man får höra att man kan lita på dom. Nej snacka om att jag har lärt mig en läxa, jag vet precis vilka jag berättar saker för och förhopnningvis vet ni 3 vilka ni är.

Nu ska jag gå och göra mig iordning inför risketta i 2700 timmar.

Hörs ikväll (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback