Onsdag

Fy faan vad trött jag har varit idag. Ville verkligen inte lämna min varma säng imorse, men hade inte så mycket val.
Sedan i skolan sprang jag runt med bäver och sedan satt jag lite vid facebook och sedan pratade jag om Grodan Evert med min lärare. oerhört intressant. Det var ungefär mitt i den berättelsen jag insåg att hon behöver söka hjälp och det sa jag till henne ;). sedan att hon bara skrattade bort det var ju sin sak.
Sedan slutade själva skolan men jag och hewe fick vackert sitta kvar och fixa med saker inför vårt projektarbete. Vi lämnade skolan vid 4 sedan åkte jag hem halv 5. Så när jag väntade på bussen pratade jag med Christopher sedan på bussen satt jag och somnade typ. och sedan skulle man tvingas hoppa av och gå hem och det var så jobbigt.

Sedan vet jag inte vad som hände med mig. Började må jättedåligt, satt och skakade och kunde verkligen inte sluta. Hela kroppen bara vek sig och jag bara skakade och skakade.

Sitter och väntar på mat nu, sedan när jag har ätit det ska jag bara skriva ut en sak och sedan får det fan bli sängen för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback