ett litet gulligt inlägg till min penny!

Nu är berra tillbaka som alla har önskat! men jag har tänkt att skriva ett litet gulligt inlägg till den som betyder mest för mig nu, och det är ju till penny.

jaa kan ju börja säga att du gör mig så jävla glad så man vet inte va man ska ta vägen. när man tänker på dig så börjar hjärtat slå så fort och man får fjärilar i magen. och när man är med dig och får hålla om dig blir man helt varm i kroppen av lycka. du betyder så jävla mycket för mig nu och vill verkligen inget annat än att vara din. jag kan bara ligga en hel natt ibland och tänka på dig och hur lycklig du gör mig. du förstår inte hur mycket du har påverkat mig på ett posetivt sätt. när jag ser dig le så mår jag som bäst och vill bara pussa dig. du är det finaste som finns och du är den underbaraste tjejen jag vet!
jag saknar dig så jävla mycket och vill inget annat än att vara med dig. bara hålla om dig och säga hur mycket du betyder för mig. vill bara få dig att vara lycklig, vill att du ska må bra. vill bara göra dig till världens gladaste tjej. för när jag vet att du är min så är jag världens gladaste kille, och jag vill att det sak vara du och jag väldigt länge

puss på dig finast du är allt och lite till! tycker om dig så jävla mycket <3


Kommentarer
Moa säger:

Va gulligt (:

2010-01-24 | 19:09:34
Bloggadress: http://moa-eriksson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback