herregud vilken natt!

Jag hade verkligen en mardröm inatt. Vaknade upp i ren panik.

Det var såhär att jag och Christopher var typ uppe hos honom i Kungsbacka också var vi ute i ngn skog, vettefan om det finns skog där, men iaf ;)
Sedan gick jag ur bilen för jag ville se om jag kunde se någon älg, när jag vänder mig om och kollar mot bilen, där Christopher satt har en älg hamnat över bilen, mitt på Christopher. Och ingen av dom var särskilt levandes. Och jag fick panik, och vi var inte långt ifrån hans hus, så jag skulle in och kalla på hans syster, men hur mycket jag än försökte så fick jag inte fram ett ljud. Stod och försökte skrika, men inget ljud kom fram och paniken steg ännu mer.
Sprang ut till bilen igen och vid det här laget stod paniken ganska högt upp och då vaknar jag, och hela jag var helt panikfylld och min första tanke var att jag var tvungen att ringa pågen för att höra hans röst så jag visste att han levde. men tänkte inte väcka stackarn mitt i natten, så fick ligga och intala mig själv att det bara var en dröm.
Sedan fick jag skicka ett sms till sketungen och skriva ner drömmen och även säga att han aldrig mer fick göra såhär mot mig, var ju fan livrädd.

Nej älgar är inte favoriter i mina ögon nu..


Hemska djurfan


Kommentarer
Berra säger:

och jag fick panik att smset inatt för jag trodde jag hade försovit mig ;) haha

2010-01-28 | 18:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback