Mååndag

Också har berra varit inne och skrivet igen. Jäkla skvallerkärring det där ;)men jag tycker nog om honom ändå ♥

Min dag har varit chill tror jag. började tidigt och hade ngn lektion där jag inte gjorde ett piss. Sedan gick vi och käkade, galet gott!!! (: är sjukt sugen på det nu igen. Men iaf, sedan gick vi tillbaka till lektionen och gjorde mest ingenting. Sedan bestämde jag mig för att busa och gick in på christophers facebook och skrev lite ;)
sedan hämnades han och gjorde samma sak. men men. det är ju en annan historia.

Har även kört idag, läskigt värre, eller inte.
Kom hem för typ en timme sedan och det var sån fin solnedgång så jag fick springa ut på balkongen och frysa ihjäl och fota. och just nu pratar jag med min bäver och min christopher på msn. trevliga typer ;)

ikväll ska jag ner till fisen och ph. Ska först göra färdigt ett skolarbete sedan ska vi mysa och kolla på film och äta glass (:

Imorgon är jag ledig från skolan. gutt! :D

Nu är maten färdig. c ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback