min lilla dag

Jag har varit duktig idag, städat hela ovanvåningen (:
Imorgon blir det mittenvåningen sedan är jag färdig för den här gången (:

Sedan ringde christopher, alltid lika kul att prata med honom när han kör bil och skriker ihjäl sig på alla andra som kör. Alla andra i trafiken gör fel. Aldriiiiig han själv.. nej nej. aggresiv människa det där.
sedan vare käk och sedan blev det duschen.
Slängde mig i sängen med en skål popcorn och såg på ghost whispherer och nu pratar jag med Christopher på msn, han camar och han är nyklippt och det är såååå fiiint på människan. Låter han det växa ut ska jag hemsöka han en natt, ge han nedsövningsmedel, klippa det och åka därifrån igen!!



ASFINT ÄRE!! såhär kort ska det hållas, eller hur Berra? (:

Kommentarer
Berra säger:

men va i helvete penny! kan du ge fan i det :O

2010-01-28 | 22:32:13
Penny säger:

Nej vännen, det kan jag inte :D har du fler frågor?

2010-01-28 | 22:36:33
Bloggadress: http://peennys.blogg.se/
Berra säger:

jaaa det har jag? vill du verkligen ta dom här? ;)

2010-01-28 | 23:13:40
Penny säger:

Nope :P

2010-01-29 | 00:02:53
Bloggadress: http://peennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback