Minnen och tankar

Har varit jätteuttråkad ikväll, så bestämde mig för att gå igenom alla bilderna på datorn och rensa bort onödiga bilder osv. Hann inte så långt, stannade i mappen "Mimmi & Jenny". Herregud vilka minne.



Så mycket vi gjort och gått igenom. Min Mimmi och jag.
Alla våra miljontals cambilder som alla är sjukt oseriösa.
Varje jul när vi varit tomtar och delat ut julklapparna.
Alla bilder vi har tagit på oss överallt.
Våra fina badrumsbilder.
Dagarna vi bodde ensamma i mormors lägenhet
Alla mysiga kvällar vi har haft med filmtittande och annat kul.
Det dampet vi får när vi båda blir trötta.  
Alla gånger vi varit och shoppat tillsammans.
Alla gånger vi har klantat oss och skrattat så vi inte får luft.
Gången vi skulle få upp en säng för din branta trappa.
De fina bilderna vi tog med de där små webbkamrorna som man kunde använda som riktig kamera, den klarade ungefär 9 bilder sedan fick man lägga in dom på datorn.
Gången vi tramsade på ditt rum och dansade runt och hoppade runt överallt.


Det finns miljontals minne med dig. Vi är lika du och jag. Folk har trott vi har varit syskon för att vi är lika, vi ser det inte själv men tydligen tycker folk det. Vi är likadana i sättet ibland, speciellt när vi är trötta och vi totalt flippar ut. 
Vi träffas inte så ofta längre och jag saknar det. Jag saknar dig. 

4 ord som får avsluta detta inlägget: Jag älskar dig Sisilurum! <3 


Kommentarer
Berra säger:

Sjuuuk fiint

2010-01-05 | 21:36:24
Sisilurum säger:

Gud penny, finner inga ord! Minnena med dig är oförglömliga! och fler ska det bli. Och jag hatar att vi inte ses lika ofta längre, måste bli ändring på det! Säger precis som dig att jag saknar dig och jag saknar allt vi gjort,och vi måste verkligen träffas snart! Känns som att man bor hundra mil ifrån varandra, men det gör vi dock inte. Ja ändring på detta nu!! Jag älskar dig Sisiluura<3

2010-01-06 | 02:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback