Ny vecka

Måndag igen, yeij.
Gick upp vid sju idag och sedan iväg till praktiken vid kvart i åtta. Dagen idag var skoj, hände en incident som jag blev ganska mobbad av barnen för sen, men som jag skrattade. Vet inte vad det var med ungarna idag, dom slog sig och skadade sig och grät till höger och vänster när vi var ute. Jag, Louise och Elias tröstade ungar hela tiden kändes det som. Men men det är sånt som händer.
Slutade halv 3 idag istället för 3 eftersom jag skulle in till stan och köra. Min körning gick inte bra, måste fan skärpa mig med spegelh*lv*t*na. Sedan satte vi oss och pluggade teori i 1,5 timme, det gick däremot bättre.
Sedan åkte vi hem och jag käkade, duschade och sedan började mina tv program för kvällen.

Snart blire sängen för min del, är trött och det är en ny dag på praktiken imorgon.

Ska slänga upp en till bild från igår också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback