en enorm smärta

Nu ikväll har jag upplevt en väldigt jobbig sak, nämligen en enorm smärta i min hand. har fått reda på att nu mot slutet kan det göra väldigt ont, kanske är det det doktorn pratat om som jag har känt av nu.
Ville verkligen ta en morfintablett men tog de andra tabletterna utan morfin som jag också fått.
Har börjat bli ganska trött av dom nu och smärtan har lugnat ner sig, och det är jag väldigt glad för, för det var verkligen smärta.

ska stänga datorn nu, läsa några sidor ur veckorevyn och sedan lär jag somna. ska bli skönt.

Men ni ska få se en bild på vad det är som plågar mig, en väldigt dålig bild. ni ska få se bättre en dag. tog denna snabbt med camen innan.



Såhär ser det alltså ut på min hand.
Ett itusågat ben, 4 stift ner i benet och en lite andra grunkor som är jobbiga och ivägen.


godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback