Snaaart snaaart

Nu har jag varit utan påbyggnadsnaglar sedan juni eller juli. Det har varit en jobbig period och jag saknar det. Har så mycket saker jag vill testa och leka med.
Eftersom jag har jobbat på ett ställe där jag inte tycker det är lämpligt att ha sånna naglar så har jag tyvärr varit utan. Men nu jobbar jag mina sista dagar i helgen. tror bara jag jobbar den 25-26 sedan är jag fri.

Eftersom jag drar till göteborg den 1 oktober så ska nya naglar vara fixade innan dess.
Kommer bli något nytt för min del, nämligen att ha lila glitter på tipparna. tror det kommer bli fräckt.

Imorgon ska jag försöka pallra mig upp i tid, sedan har jag tänkt att städa i min garderob och kanske i byrån också. det ser förjäkligt ut. Men det är bara vad jag tänkt, om det blir så eller inte återstår att se.

Ska hitta något att sysselsätta mig med  i 25 minuter nu sedan ska jag stänga av datorn och kolla på scrubs.

Återkommer när jag har något vettigare att skriva om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback