Tjolahopp

Jag måste ju säga att jag inte är särskilt aktiv på att skriva inlägg just nu, bloggen kommer snart fyllas med spindelnät. Är inne på bloggen varje dag men sedan inser jag att jag inte har något att skriva om, och att bara fylla bloggen med massa inlägg utan betydelse känns inte så lönt.

Håller på att fixa med en sak förtillfället. har hållt på några dagar. Men vad det är får ni se om ytterligare några dagar eller någon vecka ;)

Idag har jag varit duktig och städat mitt rum, sökt lite olika jobb, hjälpt farmor och farfar med husvagnen och nu har jag precis kommit ut ur duschen.

Imorgon ska jag in till ystad och uträtta några ärende (kände mig så vuxen när jag skrev så)
Sedan vid 11-12 kommer Christopher och när vi (läs; jag) har kollat på hem till gården så ska vi iväg och hjälpa farmor och farfar igen och vet inte hur länge vi kommer stanna där.

Så det är vad jag har sysselsatt mig med.

Det var mitt sista meningslösa inlägg på ett tag, i fortsättningen kommer jag endast skriva och lägga upp inlägg som åtminstone har en gnutta meningsfullhet eller vad det kan heta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback