Kommer jag någonsin bli frisk?

Ja som ni har läst innan har jag varit ganska sjuk, och gått igenom allt från feber till det när maten kommer upp igen.
Febern är borta, förkylningen är ganska bra. Nu är det mina öron och min hals.
Var hos doktorn igår. Denne doktor kunde inte så mycket svenska och kollade lite snabbt. Det slutade med örondroppar.
Kändes inte så seriöst, så imorgon ska jag till en riktig öron och hals doktor och hoppas på att få en lite mer seriös och professionel hjälp där.

Förövrigt vill jag berätta att jag håller på för fullt med en ny design, det kommer ta lite tid men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.


Kommentarer
J U L I A O F S W E D E N säger:

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-01-12 | 16:47:15
Bloggadress: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback