Fredagen den 13: onde

Jobbade hela dagen från 07.00-15.30 idag. Direkt när jag kom hem var det vidare till busungarna för barnpassning. Det blev dock ändrade planer så det blev inte så länge. Ska passa dom på söndag istället.
Gick hem och åt och körde sedan ett träningspass på Wii. Körde bara 16 minuter eftersom jag fortfarande är sjuk och det är ju inte så bra att anstränga sig när man är sjuk.

Min kväll i övrigt har inte varit bra. Idag är en sån dag jag vill vara i lägenheten i kungsbacka, ligga i soffan i min älsklings famn, ha katterna hos mig och kolla på någon bra film.

Förövrigt vill jag flytta härifrån, och inte till göteborg utan till någon helt ny plats och lämna allt som har med skåne att göra, förutom familjen och vissa andra personer.

Orkar inte sitta här mer nu, ska äta jordgubbar och glass och kolla på Talang!

Kommentarer
Sofia&Isabella säger:

vad gott med jordgubbar! Det var längesen vi åt de :D

2011-05-14 | 18:14:07
Bloggadress: http://tviillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback