Idag är det dags!

Herregud. Väskorna är packade. Bara maten kvar som ska packas ner i en kylväska sedan åker jag.
Tänk att det är dags. Imorgon börjar jag min första utbildning. Jag kan inte förstå det. Kan inte riktigt få in i mitt huvud att jag fick tummarna ur och anmälde mig och imorgon kommer jag helt seriöst sitta i skolbänken igen.
Något som jag velat i typ 3 år är nu min verklighet.
Jag är så himla nervös, men samtidigt något så helt galet taggad!
Jag vet att detta är rätt. Jag vet att jag kommer le av lycka när jag kommer hem imorgon efter första dagen.

En som jag pratade med om detta sa "Du ser så himla lycklig ut när du pratar om detta".
Och jag är lycklig när jag pratar om det, jag blir lycklig av tanken på att jag börjar förverkliga min dröm.

Nu känns det som jag bara spårar ut av att prata om lycka hit och lycka dit.

Men hur som helst, jag kommer förmodligen blogga efter varje skoldag och berätta lite och visa vad vi har gjort under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback