1 augusti

Då var vi inne i augusti månad. Det går snabbt som hundan!
Slutade jobba för en halvtimme sedan och har precis käkat lite lunch.
Har endast 10 dagar kvar att jobba nu och det känns så himla skönt. Sedan är jag ledig i 3 veckor innan det är dags att börja utbilda sig igen! Om jag längtar!
 
Har fått mina papper från utbildningen idag, så ska sätta mig och fylla i dom nu. Så galet peppad! Även fast jag alltid är rädd för att jag inte ska vara duktig, att jag inte ska klara det osv. Var lika nojjig i våras under manikyrist kursen men den klarade jag galant så vi kan ju alltid hoppas på att detta också går som på en dans! :)
 
Nu ska jag gå och lägga mig en stund så jag är pigg ikväll när min underbara älskade kommer hit. ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback