Nu är jag redo!

20 dagar kvar till utbildningsstart.
Fick klartecken idag på att boende är fixat och det var en stor lättnad. Har levt lite i ovisshet över om det skulle lösa sig av vissa anledningar, men nu är allt kirrat och klart! :)
Nu är det bara väntan som återstår. Och jag tycker faktiskt att det ska bli fruktansvärt tråkigt att gå hemma i 20 dagar nu. Kommer klättra på väggarna.. Men förhoppningsvis går det snabbt och snart är den dagen kommen då jag kommer vilja svimma av nervositet och överväga att strunta i utbildningen helt. Det kommer ju såklart inte hända, men minns hur nervös jag var innan förra utbildningen, herrejesus säger jag bara.

Det känns helt overkligt att jag verkligen gör detta.
För ett år sedan var jag sjukt deppig över att min liv bara flög iväg utan att jag gjort något av det jag vill.
Och helt plötsligt i våras fick jag bara ett ryck och bestämde mig för att nu jävlar ska jag gå utbildning och punkt slut.
Efter lite spaning på internet bestämde jag mig för att gå i Staffanstorp på NF education, och det var ju absolut helt rätt val! Helt plötsligt var jag utbildad Manikyrist och hade klarat av det första steget på mina drömmars drömmar.
Och nu påbörjar jag snart nästa steg, och sedan är det dags att starta upp något eget, jag kommer ha min egna salong, min alldeles egna som jag kommer vara så otroligt stolt över.
Det kommer bli så sjukt tufft det första året att få allt att gå runt, men jag ska inte ge upp, för det är det här jag vill.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback