2012-06-03

Hej på er!
Idag är det söndag igen vilket innebär att man spenderar dagen åt att försöka bli människa igen.
Gårkvällen spenderades på Tingvalla vilket mestadels var trevligt :)
Idag lyckades jag pallra mig ur sängen vid 14.30, förbättring sen förra söndagen då jag låg här till 16.00 ;) haha sorglig människa.
Gick raka vägen ner och la mig i badkaret och spenderade ytterligare en timma där och efter lite ompyssling såg jag helt plötsligt ut som en människa igen.
Ikväll är det även bigbrother finalen, ska bli spännande. Dock hoppas jag verkligen Hanna vinner eftersom jag inte är ett jättebigfan av varken Amandus eller Annica och jag anser att Hanna behöver pengarna mest också.
Over and out ♥


Min sminkning igår. Ursäkta suddiga bilden men klippte ut denna delen från en större bild.


Tåget med perikles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback