Tisdagen 4 september

Idag är ingen bra dag.
Jag har träningsvärk i revbenen typ.. Känns som revbenen är sönder men enligt Filip har man tydligen muskler där med, och mina sådana är såå ömma.
Min vänstra axel har pajat, igen...
Jag börjar bli förkyld.
Jag är allmänt trött.

Men i övrigt mår jag bra.
 
Snart kommer dagen då jag kan kicka igång bloggen ordentligt, med nagelrelaterade inlägg.
Skolan börjar om 6 dagar och jag är så nervös, men ändå så jävla taggad!

Nu ska jag lägga mig och kolla lite på andra avenyn, helt underbar serie.

Såhär ligger jag förresten när vi ser film;
 
Fast ja, med huvudet på andra hållet.
Varför ligga i en mjuk säng när man kan ligga på sin snutt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback