Utbildning day two!

Gillar ni min svengelska i rubriken?

Då var dag 2 förbi på utbildningen. Idag fick vi känna på lite olika gelsorter och kladda med dom på tippar.
Sedan var det dags att lära sig skulptera på tippar, och få allt rätt med var gelen ska ligga som tjockast osv. det är ett jäkla pillerill vill jag lova!
Sedan övergick vi till att göra naglar på varandra, att få till ett perfekt smile var inte sådär superlätt, men skam den som ger sig. Okej.... skam på mig då eftersom jag efter min första nagel sa att jag skulle hoppa av utbildningen nu med en gång.

Ska börja ta foto på vad jag gör också snart, men inte kul riktigt än när man inte känner sig nöjd :P
Men såhär ser mina naglar ut förtillfället. 3 stycken är förlängda fransk manikyrisar, 2 stycken är bara tippar, och 5 stycken är sig själv. Ser lagom dumt ut :P
 
Ena handens förlänga naglar, gjorde av Nathalie

Andra handen, ringfingret förlängt av läraren Petra. Och de andra två består av tippar. en Clear och en Naturell.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback