2009

2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av mitt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Japp
2. Höll du några av dina nyårslöften?: nope, som alltid
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: nope
4. Dog någon som stod dig nära?: nope
5. Vilka länder besökte du?: inga
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: kanske
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Min 18-års dag den 12 december
8. Vad var din största framgång 2009?: penny har framgång inom allt
9. Största misstaget?: vet inte
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: om jag har
11. Bästa köpet?: systemkameran
12. Vad spenderade du mest pengar på?: kläder och smink
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Yupp
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: ingen aning
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Ledsnare skulle jag tro, eller vissa perioder
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Tänkt på mig själv och mitt eget bästa lite tidigare 
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: suttit framför datorn
18. Hur tillbringar du julen?: med släkten
19. Blev du kär i år?:  blev jag väl

20. Favoritprogram på TV?: Andra avenyn, greys anatomy, secret life of an american teenager 

21. Bästa boken du läste i år?: ingen
22. Största musikaliska upptäckten?:  vene
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Pengar och mineralsmink
25. Något du önskade dig men inte fick?: kamera, dator
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Städade, festade, kramades, grät och festade lite till 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: absolut
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? vet inte..
29. Vad fick dig att må bra?: en del saker
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Zac Efron utan tvekan
31. Vem saknade du?: vet inte, mer än en iaf
32. De bästa nya människorna du träffade? Beeerra!


Kommentarer
johanna säger:

hejhej :) jag är kristoffers kusin, du vet han du är på g med ;) du är väldigt duktig på att fota har jag sett, oh din design är väldigt fräsch ;)

2009-12-29 | 16:40:08
Bloggadress: http://jjohannajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback