gårdagen

igår vare slappedag framtill 3 ungefär då det var dags att börja göra sig iordning. Sedan vid kvart i 5 ringer telefonen och då äre någon som säger att det sitter två ascoola killar utanför mitt hus och väntar på mig.
Men vettefan var dom ascoola killarna tog vägen för när jag kom ut vare bara Berra och Antoon där.
Sedan satt vi och väntade på Louisen och sedan drog vi till stan för att kolla på fotboll. Var inte så roliga lag igår men det gick.

Sedan klockan 10 var det slut och vi stack hem till Louisen. Kollade lite på A cinderella story sedan snackade vi massor. Sedan var jag tvungen att gå hem, tyvärr. Så berrabus följde mig hem sedan var jag väl i säng vid 2 tiden.

Dagens planer är att hjälpa mami med maten som vi ska äta ikväll, sedan sticker mami och papi hemifrån och då får la jag börja göra mig iordning sedan blire nyårsfirande. Men ofta jag orkar det.
Är superförkyld. Hade helst velat legat i sängen och kollat på tv eller sitta framför datorn hela kvällen istället, men det funkar ju inte riktigt så.

Hur som helst, GOTT NYTT ÅR

Och mitt 2010 år ska slå 2009, med hästlängder!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback