julllov

ÄNTLIGEN!

Fick en bra start på dagen idag. gick upp tidigt och duschade och åt frukost i lugn och ro och tog det lugnt. Sedan när allt var färdigt startades datorn och Calles skiva startades. bra start på dagen.

sedan blev det skolan då vi först hade lite tid med klassföreståndaren och lekte en "lek". jävlar vad roliga folk kan se ut.
Sedan blev det till att lyssna på sång i aulan och rättsom det var börjar en tjej sjunga Amazing Grace och jag bara: nejnejnejnej! Sedan kom tårarna. Finns bara en låt i hela världen jag inte kan lyssna på och det är den. Den låten är så starkt förknippad med min älskade morfar. Det funkar inte att höra den.
Ville bara att låten skulle ta slut och även fast man höll för öronen så mycket man kunde hördes den igenom. Det var hemskt.

Sedan blev det tomtegröt i matsalen ;)
sedan heeem. Skulle egentligen till sjukgymnasten idag men nej det snöar sjukligt mycket så vi fick ställa in det. tycker det är lite synd.

Nu är alla julklappar fixade, nu ska de baras slås in. vilket jag älskar. askul!

just nu spelas erik och calles skivor för fullt här hemma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback