mitt 2009

Frågor om året 09

 

Hur har året nollnio varit för dig? - riktigt bra

Bättre än förra året? - ja

Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - finns enormt mycket

Har du flyttat under år nollnio? - nej

Har du hittat en ny låt som du älskar? -väldigt många

Isåfall vilken? - Ja som ex. kan vi ta hela calles album

Har du druckit alkohol? - ja

Hur har din kärlek varit nollnio? - brabra

Har du varit kär? - Ja

Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja

Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja

Har någon i din närhet tagit självmord? - nej

Har någon i din släkt avlidit? - ja

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - nej

Varit i slagsmål? - nej

Har du gjort någonting du ångrar? - ja

Isåfall vad? - en hel del

Har du skämt ut dig? - det gör jag var jag än är

Har du ljugit för en vän? - ja

Har du varit ute en hel natt? - ja

Har du blivit tagen av polisen? - nej

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - ja

Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - ja

Vilken skola går du på? - österlengymnasiet

Har någon varit elak mot dig i skolan? - alla är elaka mot mig i skolan ;)

Hatar du ngn på din skola? - nope, men ogillar

Har du gjort ngt framsteg? - ja

Haft alla rätt på ett prov? - inte prov men läxförhör

Har du träffat nya vänner? - ja

Har du förlorat en vän? -  njä.

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - njä

Har du gått bakom ryggen på en vän? - beror ju på hur man ser det

Har du ljugit för en bästavän? - har jag säkert


Så med detta säger jag Godmorgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback