nu äre nära!

2 dagar kvar. 2 jäkla dagar! har väntat länge på denna dagen och nu är det bara 2 dagar kvar!

Fredag och Lördag. finns inga bättre dagar. längtar ihjäl mig!

Imorgon blire fika i matsalen direkt på morgonen i skolan. Sedan blire till att kolla på lucia.
Sedan har jag en lektion och sedan mat sedan ska jag med mami och handla inför kvällen.

Sedan blire fest och idol-final! HEJA CALLE!



Var hos sjukgymnasten idag med min axel som inte är som den ska. Så nu har jag fått massa övningar att göra hemma och även ngn rosa tejp som drar bak hela axeln som ska sitta på tills den lossnar. den är riktigt pimpig.

Sedan hem och städa som f-a-n. och nu har jag paus och pratar med Berra lite.

jag gillar´t

Kommentarer
Berra säger:

bergman gillar din status (Y) hehe

2009-12-10 | 22:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback