Sjukling

Penny mår inte helt okej. Hon har ett huvud som gör aj. Halsen gör aj och jag blir bara mer och mer förkyld. Men det har jag inte tid att tänka på.
Sov till 12 idag, sedan upp och äta frukost och göra sig så sakta iordning sedan blev det körning. Det gick riktigt bra och då var jag typ helt borta eftersom mitt huvud inte är i skick till att tänka.
Sedan hem sedan skickade berra och anton och frågade om vi skulle leka, och inte är jag den som säger nej. Så dom töntarna hämtade mig sedan åkte vi ut till antoon. Blev tv:kollande, Hannah Montana och High School Musical 2 ;) Gillar´t.

Sedan vare dags att hem och äta och nu sitter jag och väntar på att töntarna ska komma tillbaka från tomelilla så vi kan leka igen.
Hur jag ska orka sitta och kolla på fotboll nu varje dag är ett mysterium men penny fixar allt (:

Nu blire sängen och tv tittande tills dom skickar.


Kommentarer
johanna säger:

har du photoshop?:D

2009-12-29 | 20:04:06
Bloggadress: http://jjohannajjohansson.blogg.se/
Emma-F O T O B L O G G säger:

Fin blogg!:)

2009-12-29 | 22:53:29
Bloggadress: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback