1 månad och 6 dagar kvar..

tills min 18 års dag!
Mina planer är i full gång. problemet är skjutsen från mig till tåget. behöver 4-5 bilar. det löser sig ;)

Och vad jag önskar mig. pengar!! Körkortet har dragit av rejält med pengar från kontot, och då har jag bara betalat lite själv. Alla människor som fyller år och ska ha paketer, det har verkligen dragit pengar från kortet.
Från och med nu så ska jag börja spara pengar igen, varje studiebidrag ska sparas som jag gjorde innan. för detta funkar inte. Ska inte handla något onödigt överhuvudtaget. så äre det bara!

Sedan önskar jag mig en speciell parfym, men den är redan fixad så den vet jag att jag kommer få :)

Sedan önskar jag mig mycket mer roliga saker. tihi!

ska på fest klockan 5, klockan är 4. Jag sitter i mjukisbyxor och är totalt ofixad. dags att göra sig iordning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback