skooola, körning, teori

Började dagen med att gå hem till Lis och Mickes nya lägenhet. sjukt mysig.
var där i typ lite mer än en timme innan vi mötte upp mala och hewe för att gå till skolan.
Skolan var lite dryg med lektionerna men annars var den helt klanderfri. och jag gillar´t.

Sedan gick jag och louisengrisen ner till körskolan. Hon hade lektion först men sedan tänkte vi att vi skulle åka med varandra och sagt och gjort. Så först satt jag där bak när hon körde. sedan vare min tur att köra.
det gick bra, men fyfan för att köra nere i stan på alla smågator med massa folk när det är mörkt. aldrig mer alltså.

Sedan satte vi oss och pluggade teori i typ en timme. sedan åkte vi heeeem.

Nu pratar jag med lilla göteborgarn berfis. Och sitter och tänker på min 18 års dag.

12 dagar kvar och jag har minskat ner min lista på folket som ska hem till mig innan så alla problem börjar lösa sig nu. Vi insåg idag att det kaaanske är dags att jag börjar planera lite. för det är som sagt 12 dagar kvar och damerna ville veta tid och sånt.
men penny löser allt (:

Nu är klockan myckle och jag ska hinna duscha innan mina tvprogram börjar.

byehej


Kommentarer
Anonym säger:

louisengrisen? varför just det namnet?

2009-11-30 | 20:27:41
"berfis" säger:

du kan vara liten sötnötpenny :D

2009-12-01 | 23:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback